ما را در سایت نافلسفانه 007 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: شنبه 19 فروردين 1396 ساعت: 21:16
آدما زیر دوش آب داغ دو دسته میشن:
دسته اول اونایی که شیر آب یخ رو زیاد می کنن
دسته دوم اونایی که شیر آب داغ رو کم می کنن
من جزء دسته سومم که اِنقدر زیر آب داغ میمونم تا اعصابم بهش عادت کنه!
پ.ن:
چند روزیه که «اعصاب من زیر درخت آلبالو گم شده»...
پ.ن 2:
دعا لازمم...
ما را در سایت نافلسفانه 007 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: شنبه 19 فروردين 1396 ساعت: 21:16
ما را در سایت نافلسفانه 007 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: جمعه 11 فروردين 1396 ساعت: 12:50